Da der er gÄet ged i DSG,.. eller DHC sÄ har FJR valgt at bruge Brikby selv,.. nu er det jo lejet.
Vi afholder et hyggemilsim allĂĄ sommerhygge, hvor vi bla vil afprĂžve ammo begrĂŠnsning.
Vi opfordre ALLE til at finde pÄ nogle smÄ 1-3timers missioner som kan afholdes der. FJR har ikke selv tid til at planlÊgge en fuld milsim weekend.
Prisen for showet bliver 250kr pr mand (billiger end sommerhygge) og tilmelding starter idag. Tilmelding foregÄr som altid med PM til mig. HUSK, at man tilmelder HELE hold og ikke enkelt personer eller underafdelinger.
Vi pÄregner at folk kan kommer til Brikby fra 0900 LÞrdag og spillet slutter 1100 SÞndag. Overnatning foregÄr pÄ den grÞnneplÊne udenfor byen. Der er ikke strÞm eller vand i byen, sÄ medbring selv.
Der er fra 1130-nÄr vi er fÊrdige, oprydning i hele byen, ude som inde. Man fÄr ikke lov til at forlade oprÄdet fÞr vi er fÊrdige, gÞr man dette sÄ bliver man hÊngt ud pÄ forumet, regler eller ej.
Vel mĂždt.
NOTA: Der kommer elementer fra JGK og fremviser udstyr samt fortĂŠller om livet i korpset og hĂŠren. Grunden til FJR har sagt ja til dette, er at vi gerne vil stĂžtte vores forsvar sĂ„ meget som vi nu kan. PĂ„regn dette bliver SĂžndag efter skydning og oprydning. Omkring kl.1300. Jeg HĂ BER alle alle tager sig en œ times tid og bliver og giver deres stĂžtte til dette. Om man er for de operationer der i udlandet pt eller ej. Soldaterne gĂžr som de fĂ„r besked pĂ„.
Higgings.
Opdatering 5-11-2008. Se efter om det stemmer det der stÄr. Husk at hvis I har slasket og fÞrst betalt i denne uge, sÄ er jeres betaling ikke gÄet ind. Alle bedes medbringe en kvittering pÄ jeres betaling, hvis der skulle opstÄ tvivl.
GrÞn = Har betalt og er registeret. RÞd = Vi har ikke registreret noget pÄ kontoen. Gul = Betaler pÄ stedet.
DUFF 7 SNAG 2 COE 15 AOE 6 EXCES 6 SIGMA 7 4th MIR 6 HAC 2 336th SP 7 ESOT 6 SOG 4 APEX 4 MADFOX/MOD/TBAB 11 Hedge 10 SWAT/NINJA 4 HOJ 7 SF 2 KMP 8 JSRT 4 IDS 3 Viking 1 FOXCOM 9 Bechfeldt og hans djĂŠvle aspiranter 4 KSO unknown MADFOX/MOD/TBAB 11 STO 2
[ Edited Thu Nov 06 2008, 05:20 ] H.Sanderhus, Chef The Royal Scots. After all, you never really own a Land Rover. It owns you, often with ruinous consequences for your bank account.
DUFF Allstars kommer 6 mand Vi gÄr med nogle planen om noget indtagelse og forsvarelse af rÄdhuset... Evt en stor styrke der angriber.. Vi tÊnker det lige igennem og sÄ fÄr du en PM med det, hvis du er interesseret. Jeg er Rasmus Andreassen fra Odense, hvis nogen skulle vÊre i tvivl!! Mit nr. er 20683082.
NĂŠsten ny M4 PTW sĂŠlges, skriv en PM hvis i er interesseret. Pris 8000kr
Det er Duff der kommer til at stÄ for afholdelse, briefing mm. Men jeg vil gerne lÊse det igennem. Husk at lÊgge lidt fornuft i opgaverne. H.Sanderhus, Chef The Royal Scots. After all, you never really own a Land Rover. It owns you, often with ruinous consequences for your bank account.
Vi er altid friske. Men skal nok bruge lidt hjĂŠlp da nogle af os ikke har vĂŠret i BB fĂžr -------------------------------------------------------------------------------- DUFF Allstars is a member of the Alliance 3 MEK INF
Opfordring1:
Medbring koste og skovle, sÄ kan oprydningen klares pÄ ingen tid.
Opfordring2: Kunne man mÄske ikke opridse regelsÊttet som en del af briefingen, specielt dÞdregler, sikkerhedsafstande, og sÄ alt det vi plejer med Äbenm vinduer/dÞre forbliver Äbne osv. Tror det vil hjÊlpe meget pÄ flowet af spillet '
Tror det bliver cool med ammobegrÊnsning sÄ lÊnge man kan genforsyne lidt. 1,42J CA AUG. 0.95J TM Hicapa 5.1
Hvordan er det nu har vi 220V i husene for sÄ kan jeg mÄske sende en mother fucker stor stov suger med mine der ned? Survive To Operate -det er ikk snyd! det er opklaring!-