Er imod, og alt mit grej ryger ihvertfald til salg hvis det bliver en vedtaget regel. Sus dog til Tyskland hvis i er vilde med regler. Jeg syns ærlig talt der er regler nok i Dansk milsim som det er i dag, og det er næsten sådan at der skal skrues i skyderen fra arrangement til arrangement.
Jeg har INTET imod at pille folk ud med semi, og bruger det gerne - men såsnart jeg står overfor en hel gruppe som er igang med en fremrykning over en vej - ja så er semi ganske enkelt ubrugeligt. For det første er det umuligt at skyde hele banden, for det andet mærker folk så godt som ALDRIG at de bliver ramt med semi hvis de er i løb, pakket ind i platecarrier, hjelm og plastret ind i udstyr fra top til tå.
Det duer heller ikke til at pille folk ud som roder rundt i krat, som mange milsimmere har en forkærlighed for. Personligt bruger jeg burst byger, har altid gjort det og vil altid gøre det. Sidste spil jeg deltog i I Brikby var semi only (eller det blev det) og det dræner ihvertfald min spillelyst totalt.
Og eleminere for høj ROF? Er det ikke derfor at vi bliver kronograferet i dag!?!? Vi bliver jo i forvejen kontrolleret i hoved og røv. Det er jo bare at sætte en ROF grænse, sværere er det ikke. Lad nu være med at pakke dansk milsim ind i endnu flere regler for at vi alle skal være 100 % ens og marchere i takt, det bliver røvhamrende kedeligt.
Brug for mere realisme? Meld jer her og lad os andre lege:
http://www2.forsvaret.dk/uddannelsessit ... tside.aspxMILSIM er ikke virkelighed, det bliver aldrig virkelighed og det kan ikke sidestilles med virkeligheden. Virkeligheden duer ikke altid i en leg.