It is currently Tue Dec 10, 2019 6:54 pm

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject: Djr(det jydske regiment) rekrutterer
PostPosted: Sat Sep 22, 2012 6:33 pm 

DJR - Det Jyske regiment rekrutterer.

DJR søger holdmedlemmer. Vi er en dansk infanteri gruppe. Vi sætter samvær og go hold ånd og vigtigst af alt sort humor højt. Vi har hovedsæde i vejle, men vi er spredt over hele jylland. vi er 3 i gruppen og bruger dansk m84 uniform. vi han har nogle krav til for optagelse. men det tager vi løbende når vi har set jer an. I kan møde op til en træning som vi laver løbende og se om vi er noget for jer.

krav til ansøgning

Ikk pive hvis man bliver lidt våd

ikk være bleg for sure vagttjenester grave skyttehuller i frossen jord osv

gå den ekstra km med sin taske uden for meget brok

have fokus på opgave løsning istedet for triggertime det vigtigste er at få opgaven gjort we get the job done no matter what

stille som soldater og opføre sig som sådan da rollespils delen er noget vi gør en del ud af kunne leve sig ind i tingene vi stiler efter at folk skal have en fed spiloplevelse med en go portion realisme og samtidig have det sjovt vi har mere fokus på at have det sjovt og skabe gode rammer for andre og dermed være med til at gøre spillet endnu bedre for de medvirkende parter derudover træner vi en del patrulje tjeneste kamp fra køretøjer nærsikring osv

med infanteri skal forståes vi kæmper som konventionelle soldater dvs nærsikring patruljering kamp fra køretøjer stillings indtagelse ildåbning ild og bevægelse osv

derudover skal man self være en team player da hold ånd er meget vigtigt og noget vi sætter højt på djr næsten lige så højt som gode spil oplevelser og vi mødes også uden for banen da sammenhold udenfor banen er ligeså vigtigt som teamwork på banen vi er seriøse men der skal self være plads til sort humor og spas i bso :)

er der spørgsmål eller andet
Kontakt mig på 42445519

Last edited by mastersimon on Mon Oct 20, 2014 10:43 pm, edited 14 times in total.

Offline Profile  

Post subject: Re: Djr rekrutterer
PostPosted: Tue Jan 15, 2013 11:56 am 

Hej :D .

Jeg vil rigtig gerne prøve at komme med til et milsim, men er desværre nybegynder i milsim "universet".
Spillede/gik til soft gun krig, rollespil og spejder som bette. Så elsker naturen, våben, hikes og dåse mad.

Ejer en Mauser sniper rifle og en full face maske..
Har stærkt på fornemmelsen at dette kunne blive en fast hobby så håber i stadig mangler rekrutter.

Ser frem til at høre fra jer.
Hilsen Lasse Borup.

Offline Profile  

PostPosted: Wed Jan 16, 2013 12:01 am 

ja vi rekrutterer stadig mangler stadoig et par stykker til at udfylde rækkerne så men du skal være mere end velkommen

mvh s g lassen gf djr

Offline Profile  

PostPosted: Fri Feb 01, 2013 4:42 pm 

heey igen varer nok ikk længe inden der bliver team møde hvis du fortsat ønsker en plads har du facebook kan vi evt tilføje dig vores gruppe derinde så skal vi bare bruge dit navn

mvh s g lassen gf djr

Offline Profile  

PostPosted: Fri Feb 01, 2013 9:45 pm 

heey igen varer nok ikk længe inden der bliver team møde hvis du fortsat ønsker en plads har du facebook kan vi evt tilføje dig vores gruppe derinde så skal vi bare bruge dit navn

mvh s g lassen gf djr

Offline Profile  

PostPosted: Sun Feb 10, 2013 11:18 pm 

Hej! jeg kunne også godt tænke mig at prøve kræfter med jeres gruppe.
Jeg er bosat lidt uden for Vejle.
Ligger inde med uniform i M84 og lidt andet

Lidt om mig selv: Jeg er 16 år og totalt nybegynder, jeg går til spejder og har været i praktik ved JDR.
Jeg elsker også en fysisk udfordring men min løbe form skal lige op efter vinteren.

Jacob.

Last edited by DFU. Andersen on Fri Feb 15, 2013 3:33 pm, edited 1 time in total.

Offline Profile  

PostPosted: Fri Feb 15, 2013 2:36 pm 

Hey. Jeg ville egentlig også gerne med en tur, da jeg ikke høre noget fra det hold jeg oprindeligt skulle have været en del af. Jeg er 19 år og er født, opvokset og bosat i Esbjerg. Og ja jeg taler sku lidt esbjergensisk ;)

Jeg har M84 + basis og alt det pis, mangler vidst egentlig bare våbnet.

Jeg er helt grøn når det kommer til milsim, men ligesom DFU har jeg sjovt nok også været spejder, og er igang med det 10. år i spejderbevægelsen. Jeg er desuden også medlem af HVK Sydvestjylland. altså Hjemmeværnet. :P

Offline Profile  

PostPosted: Thu Jun 13, 2013 2:52 am 

Hej

Jeg bor i kolding og har efter et par års pause lyst til at komme igang igen. Jeg er 25 år har m84 med basis. Er ved at få samlet et våben m16. så er ved at være oppe i gear. Jeg håber på noget seriøst milsim og nogle gode weekender i det danske.

Offline Profile  

Post subject: Re: Djr(det jydske regiment) rekrutterer
PostPosted: Sat Nov 16, 2013 1:21 am 

så mangler vi kun 1 til 2 mand medic og lsw/lmg

Offline Profile  

PostPosted: Thu Nov 21, 2013 3:14 am 

så søges der kun en mand som kan nuppe medic rollen.Self er alle henvendelser stadig velkomne men medic har første prioriotet.Mangler man dog et hold og ikke er medic så smid en ansøgning alligvel hvem ved det kan være det er dig vi lige mangler :P

Offline Profile  

PostPosted: Thu Jan 02, 2014 7:55 am 

der søges stadig en medic :)

Offline Profile  

PostPosted: Sun Feb 23, 2014 1:26 pm 

Hej Lassen, mit navn er Mads Andersen, og er som DFU. Andersen bosat 10 km udenfor Vejle. Har gået i skole med DFU. Andersen i snart 5 år, så vi kender hindandens evner/grænser allerede. Jeg har også været i praktik hos JDR i vinteren 2012, så det med at grave skyttehuller i frossen jord er noget jeg er yderst bekendt med allerede! :-)

Har spillet Airsoft i ca. 3 år, men er også ny til Milsim. Har spillet i Gudsø, men ellers mest i hyggespil. Jeg er ikke bange for at blive våd eller beskidt, og er helt klart med på at komme til træning hos jer. Da der er knas med studierne for tiden, burde vi nok finde en dag i påsken el. lignende.

Jeg ligger inde med Danks m/84, Plate Carrier, Taske og alt andet der skal bruges til et fint Milsim-setup. Og vigtigst af alt, så har jeg skam også en smuk M/84 IFAK.
Har haft 2-3 kursusser i first aid, plus 5 timer træning i JDR i praktik. Så lidt ved jeg da, men er nok ikke klar til at fiske en kugle ud af lysken!

Håber vi kan finde en dag.
Facebook navn: Mads Berend Andersen

Offline Profile  

PostPosted: Thu Mar 27, 2014 8:33 am 

så søges der igen 2 mand

Offline Profile  

PostPosted: Mon Oct 20, 2014 10:41 pm 

søges på ny

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]